Základné údaje
- Provozovateľ obchodu: KRATEGUS spol. s r.o.
- Sídlo spoločnosti: Slévárenská 406/17, 709 73 Ostrava 9
- IČ: 25383639
- DIČ: CZ25383639
- Zapísaná: registri súdu v Ostrave, oddiel C, vložka 17227
Internetový obchod - eShop: www.best-lekaren.sk
- Dodávateľ tovaru: Lekáreň Rovniny (ďalej len Dodávateľ)
- Adresa: Cihelní 295/42, 748 01 Hlučín
- IČ: 25383639
- DIČ: CZ25383639
Bankové spojenie:
- Slovenská sporiteľňa a.s. , číslo účtu 5078630734/0900
- e-mail: info@lekarna-rovniny.cz
- telefónny kontakt: +420 844 111 152
KRATEGUS spol. s r.o. . je členom Asociácie pre elektronický obchod (APEK)
1.Všeobecné ustanovenie
- 1.1.Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.best-lekáreň.sk (ďalej len "internetový obchod"), upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z alebo na základe zmluvy uzatvorenej medzi dodávateľom KRATEGUS spol. s r.o. (ďalej len "dodávateľ") a akoukoľvek inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len "kupujúci"). Všetky zmluvné vzťahy sa uzatvárajú podľa právnych predpisov Českej republiky. Ak zmluvná strana je spotrebiteľ, riadia sa vzťahy, ktoré obchodné podmienky neupravujú, občianským zákonníkom (č. 40/1964 Z.z.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb), všetko v znení neskorších právných predpisov. Ak zmluvná strana je právnická osoba, riadia sa vzťahy obchodným zákonníkom č. 513/1991 Zb., všetko v znení neskorších právnych predpisov. Ustanovenie obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Obchodné podmienky sú napísané v slovenskom jazyku. Kúpna zmluva je uzatvorená v českom jazyku.
- 1.2. Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvorené medzi dodávateľom a zákazníkom. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť obchodné podmienky. Zmenené podmienky uverejní vhodným spôsobom na internetových stránkach www.best-lekáreň.sk . Toto ustanovenie neovplyvní práva a povinnosti vyplývajúce z predchádzajúcej verzie obchodných podmienok.
- 1.3. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi. Na obchodné podmienky je kupujúci pred uskutočnením objednávky dostatočne upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Uzavrená zmluva je dodávateľom archivovaná s cieľom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé v procese objednávania v internetovom obchode www.best-lekáreň.sk a kupujúci má možnosť objednávku pred odoslaním skontrolovať a prípadne opraviť. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach internetového obchodu a je tak možná ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.
2.Uzavretie kúpnej zmluvy.
- 2.1. Na stránkách internetového obchodu nájdete tovar ponúkaný dodavateľom na predaj vrátane uvedenia ceny jednotlivých položiek. Ceny produktov sú uvedené u výrobku vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov. Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru sú platné v dobe, kedy sú zobrazené na stránkach internetového obchodu. Každá ponuka na predaj tovaru umiestnená na stránkach internetového obchodu je nezáväzná a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu na tento produkt.
- 2.2. Na objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár na stránkach internetového obchodu. Objednávka tovaru, vytvorená na webových stránkach internetového obchodu, je návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Pred odoslaním objednávky dodávateľovi môže kupujúci skontrolovať a meniť údaje v objednávke, aj pokiaľ ide o možnosť kupujúceho zistiťa opraviť chyby pri zadávaní údajov do objednávky. Ceny sú platné v čase objednávky.
- 2.3. Po odoslaní objednávky, dodávateľ informuje zákazníka o prijatí objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenú kupujúcim. Dodávateľ je vždy oprávnený, v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, odhadované náklady na dopravu) kupujúceho požiadať o dodatočné potvrdenie objednávky (napr. písomne alebo telefonicky).
- 2.4 Zmluvný vzťah medzi dodávateľom a kupujúcim vzniká doručením potvrdenia objednávky (prijatie), ktoré je odoslané kupujúcemu dodávateľom elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty kupujúceho alebo v užívateľskom rozhraní s označením"konečné potvrdenie objednávky". Kupujúci bere na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvy.
- 2.5. Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) hradí kupujúci sám.
- 2.6. Podľa novely zákona č. 235/2004 SB., o dani z pridanej hodnoty, nie je možné od 1. 1.2013 meniť údaje v už vydanom daňovom doklade (faktúra). Údaje v daňovom doklade (faktúre)je možné zmeniť iba v prípade, keď zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil.
3.Platobné podmienky a ceny tovaru
- 3.1. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny potvrdí dodávateľ kupujúcemu v čase potvrdenia objednávky.
- 3.2. Podmienkou platby je platba v hotovosti pri dodaní tovaru alebo možnosť použiť iné spôsoby platby, ktoré sú uvedené nižšie. Dodávateľ je oprávnený požadovať platbu vopred pred dodaním, až 100% z hodnoty objednávky. V prípade, že sa záloha požaduje, je vystavený doklad "zálohová faktúra-daňový doklad". Po dodaní tovaru je na daňovom doklade hodnota zálohy odčítaná.
- možnosť platby na účet v Slovenské sporiteľni a.s..Číslo účtu je 5078630734/0900,
- možnosť platby na dobierku.
- 3.3. Inštalácia tovaru, ani montáž, nie sú zahrnuté v zmluve.
- 3.4. Spolu s kúpnou zmluvou je kupujúci povinný zaplatiť dodávateľovi tiež náklady spojené s balením a dopravou tovaru v dohodnutej sume. Ak nie je výslovne uvedené inak, znamená kúpna cena aj náklady spojené s dodaním tovaru.
- 3.5. Pokiaľ ide o bezhotovostné platby, kupujúci je povinný uhradiť kúpnu cenu spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je splnená povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu v okamihu pripísania príslušnej čiastky na účet dodávateľa.
- 3.6. Akékoľvek zľavy z ceny tovaru poskytované dodávateľom kupujúcemu nemožno vzájomne kombinovat.
- 3.7. Na základe kúpnej zmluvy, dodávateľ vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Dodávateľ je povinný zaplatiť daň z pridanej hodnoty. Daňový doklad – faktúru dodávateľ zašle kupujúcemu v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kupujúceho.
4. Preprava, osobný odber a dodávky
- 4.1. Dodávky tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností dodávateľa realizované v čo najkratšom čase, zvyčajne do 1-5 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na adresu kupujúceho uvedenú v objednávke. Inštalácia nie je súčasťou dodávky. Dopravu na adresu uvedenú kupujúcim zaisťuje dodávateľ. Zásielku tovaru obsahuje dodací list, pokyny na používanie výrobku v českom jazyku a záručný list (ak hovýrobca k výrobku prikladá). Ak dodávateľ neprikladá k výrobku záručný list, tak postačí daňový doklad – faktúra. Daňový doklad (faktúru) Vám následne zašleme na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, preto Vám odporúčame, aby ste uvádzali e-mail.
- 4.2. Dopravu tovaru zaisťuje dodávateľ na vami uvedenú adresu a v celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru sa líšia podľa zvoleného spôsobu dopravy. Konkrétny spôsob doručenia si kupujúci vybere sám pri vytváraní objednávky. Možné dopravné prostriedky a podmienky prepravy tovaru sú uvedené na internetových stránkach www.best-lekáreň.sk v sekcii "doprava".
- 4.3. Po obdržaní tovaru dopravcom odporúčame, aby ste dôkladne skontrolovali tovar ihneď po jeho prijatí. V prípade, že balík je poškodený alebo sú tam iné skutočnosti, ktoré naznačujú, že by to mohol byť poškodený i tovar sám, odporúčame Vám zásielku nepreberať alebo napísať záznam o poškodení dodávky s vodičom dopravnej služby. Písomný záznam o poškodení pomôže vyriešiť reklamáciu.
- 4.4. Podpísaním nákladného listu prepravcovi zákazník súhlasí s nadobudnutím tovaru a potvrdzuje, že zásielka nie je mechanicky poškodená. Preto radšej pred podpisom dôkladne skontrolujte obal a pri spotrebičoch zabalených do fólie i samotný tovar.
- 4.5. Spoločnosť KRATEGUS spol. s r. o. si vyhradzuje právo overiť totožnosť kupujúceho alebo osoby povrenej k prevzatiu tovaru vo svojích kamenných predajniach - lekárňach (adresa tu) v prípadoch, keď dodanie tovaru kupujúci platí vopred kartou, bankovým prevodom alebo cez faktúru.
5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
- 5.1. Storno objednávky zo strany kupujúceho - kupujúci má právo odstúpiť od objednávky kedykoľvek pred dodaním tovaru a to bez akéhokoľvek postihu. Zrušenie môže byť buď telefonicky (+420 844 111 152) alebo e-mailom info@best-lekarna.cz.
- 5.2. Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy je právo spotrebiteľa. V prípade nákupu v rámci podnikateľskej činnosti (uvedenie IČ na nákupnom doklade) nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy nevzniká. V tomto prípade sa predaj neriadi Občianskym zákonníkom, ale Obchodným zákonníkom, ktorý túto možnosť neuvádza.
- 5.3. Kupujúci berie na vedomie, že podľa § 53 ods. 8 zákona č. 40/1964 Zb., občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov (ďalej len "občiansky zákonník"), nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho, ako aj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu pokazeniu, opotrebeniu alebo krátkej životnosti, od kúpnej zmluvy na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak spotrebiteľ porušil ich originálny obal, a od kúpnej zmluvy na dodávku novín, periodík a časopisov.
- 5.4. Ak to nie je prípad uvedený v článku 5.3. alebo iný prípad, keď nie je možné od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci v súlade s ustanovením § 53 ods. 7 občianskeho právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Odstúpenie od zmluvy musí byť dodávateľovi doručené do štrnástich (14) dní od prijatia tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný odoslať na adresu Lekárna Rovniny, Cihelní 295/42, Hlučín 748 01,ČR alebo e-mailovú adresu reklamace@best-lekarna.cz.
- 5.5. www.best-lekaren.sk ponúka možnosť vrátenia nepoužitého tovaru v rámci predĺženej lehotz, než ako stanovuje zákon, a to až do 30 dní od dátumu doručenia. Tovar musí byť v pôvodnom obale a kompletný. Odberateľ, ktorý nenakupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti (on nedal IČ na fakturačnej adrese) a tieto tovary nie sú určené na ďalší predaj, môže odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru. Využitie predĺženej lehoty na vrátenie tovaru nie je možné v prípade tovarov, ktoré zákazník získal v reklamačnom konaní (výmena za nový kus). Viac informácií o službe nájdete na webových stránkach internetového obchodu www.best-lekáreň.sk v sekcii "Odstúpenie od zmluvy".
- 5.6. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný vrátiť kúpnu cenu kupujúcemu do desiatich (10) pracovných dní od fyzického vrátenia tovaru. Najneskôr však do tridsiatich (30) dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim. Dodávateľ je taktiež oprávnený vrátiť kúpnu cenu v hotovosti už pri vrátení tovaru kupujúcim.
- 5.7. Kupujúci berie na vedomie, že ak tovar vrátený dodávateľovi bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká dodávateľovi voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vznikntej. Nárok na náhradu škody je dodávateľ oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Za znehodnotenie tovaru nie je možné považovať bežné poškodenie originálneho obalu, ktoré vzniklo vybalováním tovaru. Dodávateľ má právo len na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru.
- 5.8. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček a je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy spotrebiteľom, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosť, kupujúci je povinný spolu s tovarom vrátiť predávajúcemu aj poskytnutý darček.
- 5.9. Storno objednávky zo strany dodávateľ - dodávateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena dodávateľa tovaru, potom aj v prípade zjavných chýb v cene tovaru (t.j. cena nákladu je iná ako cena pre tento typ/druh tovaru obvyklá). Za zjavnú chybu v cene tovaru je považované za nesprávne napr. chybné uvedenie prvých troch číslic namiesto štyroch, a iné zrejmé chyby v písaní. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude táto suma prevedená späť na jeho účet alebo adresu v čo najkratšom čase a to do 10 pracovných dní, ale nie neskôr ako 30 dní od zrušenia objednávky predávajúcim.
6. Zodpovednosť za vady, záruka, rozpor s kúpnou zmluvou
- 6.1. Kupujúcemu pred prvým použitím odporúčame preštudovať záručné podmienky vrátane českého(slovenského) návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Inak sa vystavuje riziku, že svojím nesprávným použitím tovar poškodí a nebude môcť vziknutú vadu uplatniť v rámci svojho práva vyplývajúceho zo zodpovednosti za vadu. Záručná lehota začína plynúť po prijatí tovaru kupujúcim.
- 6.2. Záručná doba je uvedená pri každom tovare v jeho popise. Ak pre daný výrobok existuje záručný list, potom je vystavený v deň predaja tovaru. V prípade, že záručný list neexistuje, slúži ako záručný list daňový doklad - faktúra.
- 6.3. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie tovaru (alebo jeho dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takomto prípade nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať. Na žiadosť spotrebiteľa je dodávateľ povinný poskytnúť záruku písomnou formou(záručný list) Ten sa môže nahradiť dokladom o kúpe, v prípade, ak obsahuje obchodné meno predávajúceho, ičo a sídlo. Ak sa poskytuje dlhšia ako zákonná záruka, predávajúci stanoví podmienky a rozsah predĺženia záruky v podobe vyhlásenia v záručnom liste.
- 6.4. Zákazníkom, ktorí tovar používajú pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovena záručná doba v občianskom zákonníku. V tomto prípade záručnú dobu stanovuje konkrétny dovozca tovaru do Českej(Slovenskej) republiky. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená iba pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí nakupujú tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti (nákup na IČ).
- 6.5. Záruka www.best-lekaren.sk - všetky záručné reklamácie, kde sa závada prejaví do 30 dní od prevzatia tovaru, riešime výmenou tovaru za nový kus. Ak tovar nie je v daný moment na sklade, bude Vám v najkratšom možnom termíne objednaný alebo umožnený výber iného tovaru v rovnakej cene. Pre urýchlenie riešenia reklamácie výmenou za nový kus do 30 dní od zakúpenia, musí byť chybný tovar vrátený kompletný (tzn. vrátane všetkého príslušenstva, manuálov, a pod.). Záruka výmeny sa nevzťahuje na mechanické poškodenie.
- 6.6. Práva a povinnosti zmluvných strán, pokiaľ ide o zodpovednosť dodávateľa za vady, vrátane záručnej povinnosti dodávateľa, sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanovenia § 612 a nasl. občianskeho zákonníka).
- 6.7. Dodávateľ zodpovedá kupujúcemu za to, že predaná vec je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez závád. Dodržiavanie kúpnej zmluvy znamená, že predávaná vec má kvalitu a vlastnosti požadované zmluvou, dodávateľom, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané. Prípadne kvalita a charakteristické vlastnosti tohto druhu tovaru sú obvyklé, spĺňajúce požiadavky zákona, to znamená, že množstvo, miera alebo hmotnosť a je v súlade s účelom, ktorý predávajúci pre použitie věci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
- 6.8. Ak ide o odstraniteľnú vadu, kupujúci má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady, právo na výmenu chybného tovaru alebo chybnej súčiastky, ak to nie je neprimerané povahe vady, a ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy. Ak je to vada neodstraniteľná, brániaca správnemu používaniu tovaru, má kupujúci právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pokiaľ ide o vady vymeniteľné, vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo opakovane a bránia správnemu použitiu tovaru, má kupujúci právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pokiaľ ide o iné vady neodstraniteľné kupujúci neožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy.
- 6.9. V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v súlade s kúpnou zmluvou (ďalej len "konflikt s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo, aby dodávateľ bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavku kupujúceho buď výmenou alebo opravou. Ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy. To neplatí, ak kupujúci pred prijatím veci o konflikte s kúpnou zmluvou vedel alebo konflikt s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Konflikt s kúpnou zmluvou, ktorá sa prejaví počas šiestich (6) mesiacov od dátumu prijatia tovaru, sa považuje za rozpor, ktorý existoval už pri jej prevzatí, ak to nie je v rozpore s povahou veci alebo ak sa nepreukáže inak.
- 6.10. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo pokazia alebo o veci použité, dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytujú ako konflikt s kúpnou zmluvou po prevzatí veci v záručnej lehote (záručný list).
- 6.11.Práva kupujúceho vyplývajúce zo zodpovednosti dodávateľa za vady, vrátane záručnej zodpovednosti dodávateľa, uplatňuje kupujúci u dodávateľa na adrese Lekárna Rovniny, Cihelni 295/42 ,Hlučín 748 01.,ČR. Za okamžik uplatnenia sťažnosti sa považuje okamžik, kedy predávajúci obdržal od kupujúceho reklamovaný tovar.
- 6.12.O reklamácii dodávateľ rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítáva doba primeraná typu produktu alebo službe potrebnej odbornému posúdeniu vady. Sťažnosť, vrátane chýb bude spracovaná bez zbytočného odkladu, najneskôr do tridsiatich (30) kalendárnych dní od doručenia sťažnosti, ak sa dodavateľ s kupujúcim spotrebiteľom nedohodne inak. Po uplynutí tejto lehoty, má spotrebiteľ rovnaké práva akoby išlo o chybu, ktorá sa nedá odstrániť. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u dávateľa, u ktoreho bola vec zakúpená. Ak je v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste dodávateľa alebo v mieste bližšom kupujúcemu, kupujúci môže uplatniť právo na opravu u podnikateľa určeného vykonávať záručné opravy. V prípade, že nie je možné zabezpečiť opravu týmto spôsobom, zabezpečí opravu dodávateľ. Zoznam servisných stredísk nájdete v záručnom liste alebo v samostatnej prílohe pre záruku, príp.Vám ho povie pracovník na zákazníckej linke+420 844 111 152. V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na náhradu škody vo výške poštovného (náhrada nevyhnutných výdavkov vynaložených v súvislosti so sťažnosťou). V prípade zjavne neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani dodávateľ nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane (ak zo strany spotrebiteľa nešlo napr.o opakovanú neopodstatnenú sťažnosť, a zrejme sa dá odvodiť, že z jeho strany bolo zneužitie práv).
- 6.13. Dodávateľ vydá písomné potvrdenie spotrebiteľovi o tom, kedy spotrebiteľ uplatnil svoje sťažnosť, aký je jej obsah a aký spôsob jej spracovania je požadované. Okrem toho dodávateľ vydá potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o vykonávaní opravy a jej trvania. V prípade zamietnutia sťažnosti dodávateľ vydá spotrebiteľovi písomné dôvody pre odmietnutie. Táto povinnosť platí aj pre iné osoby určené na vykonanie opravy.
7. Ochrana osobných údajov
- 7.1. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ( ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.
8. Pravidlá na uplatnenie zľavových kódov a pravidlá pre darček
- 8.1. Spoločnosť KRATEGUS spol. s r.o. si vyhradzuje právo zrušiť alebo nedodať objednávky, v ktorých, jeden zákazník opakovane (viac ako 3 x) používa rovnaké zľavové kódy aktivujúce časovo obmedzené cenové akcie.
- 8.2. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť darček, ukončiť akciu alebo naopak predĺžiť, a to bez udania dôvodu. Originálny darček nie je možné nárokovať.
- 8.3. Pokiaľ nie je uvedené inak, nemožno zľavové kódy (kupóny) kombinovať.
9. Záverečné ustanovenia
- 9.1. Ak je akékoľvek ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné alebo sa také stane, namiesto neplatného ustanovenia bude ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Zmeny a doplnky kúpnej zmluvy alebo obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.
- 9.2. Kúpnu zmluvu vrátane zmluvných podmienok predávajúci archivuje v elektronickej podobe a nie je prístupná.